SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG
~selamat datang ~

3/03/13

SUNTIKAN VAKSIN PADA BAYI

: VAKSIN UNTUK SI BAYI &IBU.

Semua sedia maklum di zaman yg amat moden skrg ini para ibu dan bayi sejak di dalam kandungan akan di suntik sejenis cecair yg di panggil "Vaksin" dan kita telah di maklumkan tujuannya adalah untuk imunisasi dari sebarang penyakit berbahaya buat ibu dan bayi tersebut.
Maaf kerana ingin mengajak anda berfikir sejenak kerana saya agak naif mengenai perkara ini dimana agak membingungkan apabila bayi yg di lahirkan perlu di suntik Vaksin sekurang²nya sebanyak 6 kali!.
Saya ada membuat sedikit kajian yg agak skeptikal dimana telah menimbulkan satu situasi yg amat memeranjatkan dan menakutkan dengan satu google searching shj : " Danger of Vaccine " telah mendapat over 6,250,000 results. Wow,just try do it to believe! thats pretty impressive

http://youtube.com/watch?v=aawJyXNaEQ8

Hasilnya setelah di perhalusi sy mendapat satu maklumat yg amat mengejutkan mengenai kemudaratan dan keburukan Vaksin untuk di kongsi bersama & please do your 'homework' if u think im pretty extreme..
1). Vaksin mengandungi enzim gelatine BABI
2). Vaksin mengandungi dos MERKURI thiomersal
3). Vaksin mengandungi FORMALDEHYDE fluid
4). Vaksin mengandungi bahan KIMIA sodium phosphate
5). Vaksin mengandungi RACUN lactalbumin hydrolysate
Ok relaks,anda tidak perlu terus percaya apa yg di baca, take your time..sila bertenang dan kawal emosi anda juga boleh melawat link ini untuk rujukan :
http://zaharuddin.net/senarai-lengkap-artikel/3/965-jemaah-haji-malaysia-menggunakan-vaksin-haram-.html

6). Kajian seorg doktor pakar mengenai kanser telah mengesahkan dari sejumlah 200 pesakit kanser yg di rawat telah di sahkan ke semua mereka pernah mendapat suntikan Vaksin dan tiada satu pun penyakit kanser pernah di rekodkan sebelum Vaksin pertama mula di suntik kepada manusia lebih 60 tahun yg lalu :
http://mindaahad.wordpress.com/2011/01/30/bahaya-suntikan-vaksin-dan-imunisasi/

7). Sebenarnya makhluk paling mulia lagi suci yg pernah di cipta oleh Allah s.w.t sebagai khalifah di muka bumi ini adalah manusia dan setiap bayi yg dilahirkan sebenarnya mempunyai sistem imun pertahanan tersendiri yg sememangnya adalah terbaik kerana ianya di cipta oleh Allah s.w.t yg Maha Pencipta lagi Maha Bijaksana. Maka amatlah tidak bijak bagi kita ibu bapa yg mempercayai dengan memasukkan D.N.A vaksin babi kedalam badan manusia itu dapat memperkuatkan lagi tubuh kita. Sangat tidak boleh diterima akal sama sekali dan penjelasan yg tidak perlu di terangkan lagi hukumnya adalah Haram sama sekali kerana tiada apa darurat kepada tubuh badan bayi kita jika tidak memasukkan vaksin yg mengandungi enzim Babi tersebut. InsyaALLAH dengan syarat ikutlah segala syariat yg telah di ajar di dalam al-Quran dengan memberikan bayi kita susu ibu a.k.a susu badan sepenuhnya..
Allah SWT telah menjadikan susu ibu sebagai susu yang TERBAIK sebagai makanan utama bayi. Banyak bukti saintifik membuktikan kelebihannya berbanding dengan susu formula, susu lembu atau soya.
Susu ibu menepati fitrah bayi yang masih belum matang untuk menghadamkan pemakanan mereka.

“Para ibu hendaklah menyusukan anak-anaknya selama dua tahun penuh, iaitu bagi yang ingin menyempurnakan penyusuan” (Surah Al-Baqarah : ayat 233)

http://fikrahhalaqah.com/mengapa-allah-menceritakan-susu-ibu-di-dalam-al-quran/

http://movingtoislam.blogspot.com/2012/11/apa-apa-dengan-vaksin.html?m=1

Now just one thing that plays in our mind is 'Jika betul Vaksin ini memang merbahaya kenapa kerajaan masih tetap membenarkan malahan mewajibkan suntikan Vaksin ini kepada setiap bayi dan rakyatnya!!. 'Answer? :
. Ketahuilah bahawa Vaksin a.k.a imunisasi ini telah di cipta oleh kaum Yahudi a.k.a Israel saintis ternama dari Amrik iaitu 'keluarga' Zionist ROCKEFLLER yang mana memiliki dan mangawal seluruh pertubuhan di dunia ini termasuk badan induk World Health Organization (W.H.O). Kajilah juga berkenaan konspirasi Illuminati, Freemason, Dajjal, Gog & Magog di akhir zaman ini, InsyaALLAH anda akan menemui jawapannya.
Setiap negara yg pernah di jajah di dunia ini tertakluk kepada WHO yg mana kononnya adalah 'penjaga' sejati kepada kesihatan manusia di muka bumi ini. Sekiranya kerajaaan Malaysia cuba ingkar untuk tidak mengikut telunjuk badan induk WHO ini dengan tidak membenarkan Vaksin di berikan kepada rakyat negara ini maka percayalah satu berita tergempar berskala besar pasti akan dikeluarkan dengan menyatakan bahawa Malaysia kini menjadi negara paling tidak selamat dan berbahaya untuk di kunjungi kerana tidak mengikut standard kesihatan. maka dengan itu tidak sampai setahun merudumlah industri pelancongan negara Malaysia. Amatlah mengecewakan bagi kita yg hidup di era akhir zaman yg penuh dengan fitnah ini kerana terpaksa melalui berbagai 'Fasad' yg berlaku sekarang.

http://haanz-dc.blogspot.com/2012/03/imunisasi-dan-strategi-yahudi.html?m=1

Tiada ulasan: